Wednesday, August 19, 2015

Omiljeni brend

Ćao svima :)
Danas ponovo pišem o proizvodima mog omiljenog brenda, Victoria's secret.
                           
U pitanju su Victoria's secret Angel gold fragrance lotion i Angels only body lotion (s leva na desno).
Angel gold je, ukratko, ostao dosledan očekivanjima koje ja imam o svim Victoria's proizvodima. On ima neki miris koji ne mogu da opišem bilo kojim drugim mirisom, nije cvetni ili voćni već ima tu neku prepoznatljivu Victoria's notu. Najveća prednost mu je što je u obliku losiona i zbog toga je jako postojan, koža ga upije i traje 4-6 sati, u zavisnosti od toga šta za to vreme radite... Ja sam ga u free-shopu platila 26€, i mislim da je odnos cene i kvaliteta jako dobar jer on sa svojih 250ml zaista  može dugo da traje, jer ja dve, tri kapljice razmažem po vratu, njedrima i rukama, što je sasvim dovoljno da osoba koja stoji pored vas oseti to (smatram da je sve ostalo previše). Ovo nije uvek bitna stvar, ali u prelepom je pakovanju i to mu je svakako plus.
Drugi proizvod, Angels only me je pozitivno iznenadio, čak i oduševio, dakle apsolutno je premašio moja već visoka očekivanja. Naime, ja sam neko ko nema vremena ili živaca za depilaciju, pa brijem noge, i u kombinaciji sa svakodnevnim sunčanjem i kupanjem u slanoj vodi 10 dana to je dovelo do toga da koža na mojim listovima bude užasno suva, i da s povratkom u Beograd kreće da puca i peruta se. Tu nastupa moj od tada omiljeni proizvod. Već posle prvog mazanja moja koža je bila toliko hidrirana i izgledala je toliko zdravije da je to prosto neverovatno. Posle 5 dana svakodnevnog mazanja nakon tuširanja moja koža se u potpunosti oporavila, i, da, svesna sam da zvučim kao one bake iz reklama za TVshop, ali stvarno sam prezadovoljna. On takodje ima prepoznatljivu Victoria's mirisnu notu, mada malo sladju od Angel golda, i ne miriše toliko kada se nanese na kožu. Njega sam uzela takodje u free-shopu, platila sam ga 25€ i po meni zausta vredi toliko.
        
Da li ste probali neke od ovih proizvoda i kakva su vaša iskustva?

2 comments:

  1. Nisam probala ali pakovanja su im prelepaa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sve i da ih ne upotrebiš nikad, da stoje za ukras savršena su haha :D

      Delete